Autor

Poeţii Mari au scris Poezii pentru Poeţii Mici ~ Volum de Poezii ~ Autor Suzi Mirea

10 mai 2017

GREIERAŞII MEI S-AU DUS?






Greieraşii mei s-au dus?
Nu mai vrei să-mi cânţi?
Prin grădini ei s-au ascuns,
Sub o frunză stau cuminţi.

Greieraşii mei s-au dus?
Nu şi vor; să mă încânţi?
Ieşi pe seară de prin curţi,
Când soarele e la apus.

Greieraşii mei s-au dus?
Vine-o Toamnă pe la noi,
Iar copaci-s tare goi,
Trece vântu’ Iarna-n toi.

Greieraşii mei s-au dus?
Unde oare s-au ascuns?
Pe sub frunzele uscate,
Doar de vânt răsculate.

Greieraşii mei s-au dus?
Ce devreme s-au ascuns!
Nu mai cântă din arcuş,
Nici chitara dusă-acuş.

Greieraşii mei s-au dus?
Pe la furnică s-a ascuns!
Un grăunte să fi smuls,
Din cămara cea cu plus.

Unde sunteţi greieraşi?
Pe maidane nu te laşi!
Greu se merge Iarna-i rece,
Un minut pe zi de-ar trece!


Niciun comentariu: