Autor

Poeţii Mari au scris Poezii pentru Poeţii Mici ~ Volum de Poezii ~ Autor Suzi Mirea

10 mai 2017

MESAGER AL SOARELUI, DE ZI


M-am înscris ca mesager al soarelui,
După scurta iarnă din vacanţa anului,
Te-am regăsit ... tot acolo sus pe cer...
Unde-ţi este locul şi ne priveşti efemer.


M-am înscris să-ţi fiu un bun mesager,
Mi-eşti prieten ca şi luna de pe cer,
Doi aştrii, ce voi mă vegheaţi mereu,
Eu o stea, trăind în profunzime şi eu.


M-am înscris ca un bun mesager al tău,
Tu soare, nu încetezi a străluci mereu,
După ploaie, un curcubeu din raze; răsare,
Ne uimeşti cu frumuseţea cerului culoare.


Mesager al soarelui, aşa mă numesc, de zi,
Cu tine îmi petrec tot timpul şi mă luminezi,
Iar noaptea când luna va răsări ca un halou,
Privesc cerul ... dintr-un unghi de-al meu,
Numărând la stele din fiascoul curcubeu!


SUZI MIREA

Niciun comentariu: